[av_textblock ]

פגישת אימון אישי

אנחנו שמחים להעניק לך ללא תשלום פגישת אימון אישי אינטרנטי,
בזמן ובמקום שנוח לך,  בלווי של מאמן אישי, שיאפשר לך להתחבר למקורות הכוח שטמונים בך שיאפשרו לך לחולל מפנה בחייך  האישיים והעסקיים לחוות שקט, רוגע, תשוקה והתלהבות בחיי היום יום. ולקדם את מה שבאמת חשוב לך!

שמי מירב  עמר ההוגה והמייסדת של GROW-UPONLINE אתר לאימון אישי באמצעות האינטרנט, רוב האנשים רוצים ליצור שינוי באיכות החיים שלהם, אבל דוחים את זה, מכל מיני סיבות מוצדקות, כשיהיה יותר כסף, כשהילדים יגדלו, כשיהיה יותר זמן פנוי ולפעמים  אנשים מפחדים וחוששים.

מרבית האנשים כשהם מרגישים שהם רוצים לעשות שינוי, הם עושים שינויים בעולמם החיצוני,  הם משוכנעים שאם רק יחליפו עוד פריט, או את בן או בת זוג,  או יחליפו עבודה, בית,  או אם ירוויחו עוד יותר כסף, משהו ישתנה בהרגשה שלהם,.

אך אז הם נוכחים לכך, שגם אחרי שהם עשו  שינוי בעולמם החיצוני, לא באמת משהו השתנה בהרגשה או בתחושה והם חווים שוב את אותה תחושת חוסר לעתים באותו תחום חיים ולעתים בתחומי חיים אחרים.

רוב השינויים החיצוניים אכן משפיעים ומשפרים את מצב הרוח וההרגשה, אך רק לתקופה קצרה… ומבלי לשים לב מהר מאוד אותם אנשים חוזרים לדפוסי החשיבה והתנהגות המוכרים להם.

אלברט איינשטיין אמר "לא נוכל לפתור בעיות באותה צורת החשיבה שהשתמשנו כשיצרנו אותם" לצורך כך אנו נדרשים להיפתח לצורות חשיבה שונות ולהתבונן על האפשרויות הנוספות שעומדות לרשותנו.

אני מניחה שאתם מתארים לעצמכם שזהו מאמץ גדול ומעייף לנסות ולשנות את חוסר שביעות הרצון בשינויים חיצוניים. ניסיוננו הרב  בתחום המודעות האישית לימד אותנו שעל מנת לייצר שינוי משמעותי בחיים אנו נדרשים להיכנס פנימה ולערוך שינויים בעולמנו הפנימי.

תהליך האימון יאפשר לכם להתבונן על החיים במודעות ואחריות מלאה לתוצאות, לפתח הרגלים חדשים ,לשחרר מחסומים פנימיים שמעכבים את הצלחתכם, ולהתחבר לעצמכם ולמי שאתם באמת וליהנות מתוצאות יוצאות דופן ומחיים מעוררי השראה.

אנו מזמינה אתכם לבחור ולעשות את הצעד הראשון ולקבל מאיתנו פגישת אימון אישי אינטרנטי במתנה

מה זה אימון אישי אינטרנטי?

תודה ששאלת 🙂 מדובר על תהליך אימון אישי שמתקיים מהמחשב האישי שלך דרך האינטרנט בלווי של מאמן אישי, האימון האישי האינטרנטי מאפשר שמירה על דיסקרטיות מלאה, אימון בזמן ובמקום שנוח לך, במחיר כלכלי ואפשרי, הכולל שימוש בדיבור, כתיבה, קריאה וצפייה.

בפגישת אימון אישי אינטרנטי ללא תשלום יתאפשר לך:

לגלות מה כן במקום מה לא , רוב האנשים לא יודעים מה הם רוצים אבל הם יודעים מה הם לא רוצים.

להתבונן על החיים בגישה חדשה, הגישה היא  אחד המפתחות ליצירת שינוי בחיים, כבר בפגישה הראשונה יתאפשר לך לרכוש גישה חדשה וללמוד איך להשתמש בה.

ללמוד לפתח הרגלים חדשים שיקדמו את חייך

לפתח אמונה בעצמך, אמונה היא דבר שלא בונים בפגישה אחת, יחד עם זאת אפשר להתחיל

להתחבר ליכולות האישיות שלך

לייצר בהירות ומיקוד במה שבאמת חשוב לך ולהתחזק

להניע את עצמך לקראת מה שחשוב לך להרגיש שפעלת למען החלומות והרצונות שלך והתחלת לצעוד למען עצמך

כן עכשיו , ממש עכשיו זה כאן בשבילך מאתנו וללא תשלום

[/av_textblock]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.