אתם מכירים את המצב הזה בו  אנשים לומדים משהו, במקביל הם יוצאים לעשייה במלוא המרץ בהתלהבות ובהתרגשות וכל וכל מה שהם רוצים זה לממש את החזון שלהם….והם  בציפייה לאיזושהי תוצאה שהם רואים בעיני רוחכם והם בהרגשה שהנה אוטוטו זה הולך לקרות🤔

ואז הדברים  קורים אחרת מאיך שהם מצפים, לעתים הם משוכנעים שחסר להם משהו, ואולי ש משהו שהם לא עושים כמו שצריך… והם  מתחילים לשכנע את עצמם ש….אם רק יהיה להם את הידע שהם חושבים שחסר להם אז …תגיע הפריצה הגדולה והחלום הגדול יתממש ואז הם הולכים ללמוד עוד ידע ועוד ידע בתקווה ש…..

בינתיים מי שהם שם כבני אדם ברמת ההוויה…מאוכזבים ומתוסכלים מהתוצאות ובעיקר נמצאים בחוויה של חוסר,

איך זה קשור להכנסות שלהם בעסק?

אכזבה, תסכול וציפייה,  נושאים תדר אנרגטי של חוסר…  הם רוטטים בתדר שמשדר ליקום שמשהו חסר , על פי חוק המשיכה דומה מושך דומה האנרגיה שנמשכת היא עוד מהחוסר ומהאין 

וכך בעלי עסקים רבים מושכים למרחב שלכם עוד נסיבות ואירועים שיוכיחו להם שחסר ואין להם והם נלכדים בלופ שהם אפילו לא מודעים אליו ובטוח לא יודעים איך לצאת ממנו.

ובכדי להשתחרר מהמצב הזה עליהם ללמוד להיות במודעות וערות היכן תשומת הלב שלהם נמצאת בכל רגע ורגע ולהבחין מה הם מושכים למרחב שלהם ולחקור מה נוכח בתודעה שלהם שגרם להם למשוך את המצבים הללו למרחב שלהם.

ולהתבונן האם התודעה ממוקדת בכל מה שיש או במה שחסר וכאשר יודעים כיצד לקרוא את המציאות ולומדים כיצד לחבר בין הרוח לחומר מתחילים לפעול מתוך הבנה שהחיצוני וכל  מה שנוכח בעסקים הם שיקוף מדויק של מה שקורה פנימה וכאשר משנים את הגישה, את נקודת המבט את זווית הראיה לכיוון חדש דברים נפלאים מתרחשים וקורים.

היקום הוא טוב ומיטיב ויש לו דרך מיוחדת להעניק את השפע בצורות שונות ומגוונות, אך כאשר אנשים מחזיקים בתודעה שלהם שלהם צורה מסוימת לשפע לדוגמה כסף… הם עלולים לא לראות את השפע שהגיע אליהם בדרכים שונות ומגוונות שהיקום בחר והחליט המצב הזה עלול להוביל אותם לחוות כאב על צורותיו השונות.

והנה לכם #נקודת מבט להרחבת התודעה# והתבוננות , היכן תשומת הלב שלכם נמצאת בחוסר או ביש? והאם יש לכם צורה של איך נראה השפע שמגבילה אתכם לראות את השפע בצורותיו השונות?

לחיי שפע ושגשוג בצורותיו השונות שלכם 

מירב עמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.