זו הזדמנות ייחודית להצטרף לסדנה ייחודית, ביום שלישי 1/9/20 בשעה 20:00 וללמוד ממירב עמר כיצד לפתח הרגלים של אנשים מצליחים ומעוררי השראה שימלאו אותך באנרגיות הנכונות שיעודדו אותך לפעול ביעילות ולהתקדם יום אחרי יום לעבר הגשמת המטרות שלך!

מומחית בקידום והנעת אנשים לפריצת גבולות ולהגשמה אישית ועסקית, הולכת לעזור לך:

להשתחרר ממה שמפריע לך לבטא את עצמך במלוא עצמתך ולפעול בביטחון ואמונה ולהתקדם יום אחרי יום בנחישות ובהנאה לעבר הגשמת המטרות שלך ו....

מומחית בקידום והנעת אנשים לפריצת גבולות ולהגשמה אישית ועסקית, הולכת לעזור לך : 

להשתחרר ממה שמפריע לך לבטא את עצמך במלוא עצמתך ולפעול בביטחון ואמונה ולהתקדם יום אחרי יום בנחישות ובהנאה לעבר הגשמת המטרות שלך ו….

לבטא את עצמך ואת רצונותייך באומץ וזאת מבלי לחשוש מביקורת או שיפוטיות .

לדרוש את מה שמגיע לך ולגרום לאנשים להעריך את מי שאת

לפעול בעקביות, בהתמדה ובנחישות לעבר המטרות שלך למרות כל ההתמודדויות השונות בדרך

לדאוג לעצמך ולטפח אורח חיים מלא בריאות נפשית ופיזית ולחיות חיים מסופקים ושבעי רצון

לבטא את מלוא הכישורים והיכולות ולפעול בהתרגשות ובמלוא העצמה

לחיות חיים בתחושת מלאות, סיפוק הגשמה, שגשוג והצלחה

לחיות מתוך תשוקה פנימית, התלהבות, סקרנות, אנרגטיות ותחושת חיוניות כאורח חיים.

להשתחרר אחת ולתמיד מהרעשים הפנימיים שמפריעים לך להיות חופשיה ולהיות את!

הסדנה ללא עלות

תתקיים ביום שלישי 1/9/20 בשעה 20:00

בהדרכה תהיה לך הזדמנות נדירה לגלות כיצד להפסיק לעמוד מהצד ולחיות בתחושה שכולם חיים את החיים שהיית רוצה לעצמך וכיצד להיות מקור של שפע לחייך וליהנות מחיים שיש בהם יותר שפע שגשוג והצלחה בחיים ובעסקים!

מי אני?

מירב עמר נשואה לדניאל ואמא לשון , אורי וקורן, מודה על הזכות להיות שותפה ומשפיעה על מאות אנשים, שכבר היום חיים את החיים שהם רק חלמו עליהם בחיים ובעסקים!
 
מרצה בכירה, מכשירה מאמנים אישיים בשיטת אנרגיית הבריאה,  מייסדת הפלטפורמה הייחודית והבלעדית בארץ ובעולם   GROW UP  – מרחב הגשמה  ו – GROW UP MY DIGITAL BUSINESS המיועדת למאמנים יועצים ומטפלים  אשר רוצים להגדיל את טווח החשיפה שלהם ולעבוד מכל מקום בארץ ובעולם,מפתחת מתודולוגיות וכלים פרקטיים להתפתחות והתקדמות אישית ועסקית ואת סדרת המוצרים EASY&SIMPLY המיועדים להשבחת וקידום ההון האנושי ומפתחת הבלעדית של נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה.
 
גאה מאוד ביכולותיי הטבעיות ,ליצור סדר, בהירות ומיקוד בראש של האנשים , לפשט עבורם את הדברים ולגרום להם להתמלא באנרגיה גבוהה בשמחה שמעודדת אותם לנוע ולפעול לעבר הגשמת המטרות שלהם בקלות!
 
אני זוכרת שכילדה היו לי מלא חלומות ותמיד שאפתי ליותר, אך בפועל שמעתי  וחוויתי מגוון דברים שגרמו לי להבין שחלומות מיועדים רק לאנשים מסוימים ושדיי קשה להגשים אותם, בתוך תוכי תמיד ידעתי איך אני רוצה לחיות ולחוות את חיי ומאז שאני מכירה את עצמי תמיד הייתי טיפוס חוקר וקרן והחלטתי שאני הולכת למצוא את הדרך לחיות בדיוק את החיים אליהם אני שואפת בחיי האישיים והעסקיים.
 
לא  תמיד זה היה קל, אך הבחנתי עד כמה הכל מתחיל ונגמר בראש שלנו וכך צעד אחר צעד גיליתי שיש לי שיטה מתודולוגית שעוזרת לי להגשים את המטרות שלי.
 
במהלך השנים גיליתי שהשיטה שאני עובדת עם עצמי פועלת גם על אנשים אחרים וגיליתי שכל מי שהולך בדרך אותה אני מלמדת חווה הצלחות מרגשות ומעוררות השראה.
 
והיא גורמת לאנשים ליהנות מזוגיות מרגשת שיש בה חברות ואהבת אמת, יחסים מרגשים עם ילדיהם, הם נראים טוב ואוהבים את מה שהם רואים במראה, הם עושים פעילות ספורטיבית באופן עקבי ורצוף, הם שומרים על בריאות נפשית וגופנית, הם מפתחים קריירות שמתאימות להם בהם אם מבטאים את יכולותיהם וכישוריהם ובנוסף הם מרגישים מוערכים ומתוגמלים על כך ויש כאלו שיש להם עסקים משגשגים ומצליחים בהם הם עובדים בשעות שהם רוצים, יש להם שפע של הכנסה והם נהנים מחיי לייף סטייל ומחיים מרגשים שיש בהם אהבה, שמחה, תשוקה, התלהבות, אנרגטיות, חיוניות ועוד.
 
מודה על הזכות ללוות מאות אנשים ולהיות נוכחת לנסים גלויים שאנשים יוצרים בחייהם בכל תחומי החיים וזאת באמצעות העצמה שנמצאת בתוכם פנימה!

הסדנה ללא עלות

תתקיים ביום שלישי  1/9/20 בשעה 20:00

לקוחות מספרים