שלום לך,

אתם בטח מכירים את זה שאנשים רבים שאומרים כשיהיה לי את כמות הכסף שאני רוצה אז….. חלק אומרים נהיה רגועים, שקטים, בטוחים, נעשה את השינוי התעסוקתי והעסקי שאנו רוצים וחלקם אומרים נטייל בעולם נשב בים נגדל את הילדים ועוד ….והכל מותר והכל אפשרי.. וזו לא קלישאה.

לאנשים רבים יש רצונות, שאיפות וחלומות  וזה מעולה וכייפי, אך מה קורה כאשר יש רצונות והם נשארים בגדר רצונות? אני מניחה שאתם מודעים להבדל שיש בין לרצות ולממש לבין לרצות ולרצות ולרצות….

הידעתם שלפתח רצון ועוד רצון ועוד… זה סוג של הרגל,זהו הרגל אשר פוגע בבטחון העצמי, בדימוי העצמי וזה מקום מעייף ומתיש ומאכזב וזאת רק מעצם  תחזוקת הרצונות בראש.

בינינו אם אתם לא תבחרו להצליח בשביל להצליח ולהתקדם בשביל להתקדם אז מי כן יבחר עבורכם?!

יחד עם זאת אני מודעת לכך לכך שאנשים רבים  מאוד רוצים ולא מצליחים והסיבה לכך שהם כלואים בלופ תודעתי, אשר משאיר אותם במקום בו הם נמצאים.

הם מאוד רוצים להגשים את הרצונות שלהם ויש להם גישה חיובית אך בפועל במציאות הדברים לא קורים, האם חשבתם שאם הדברים לא קורים שייתכן שיש משהו שלא עובד בעולמכם הפנימי?

אני מניחה שלא?! מכוון שבמשך השנים הרגילו את רוב האנשים להתבונן החוצה במקום פנימה לחפש אשמים, לנסות לתקן אנשים ועוד.

וכשאתם פועלים מבחוץ פנימה הדברים במציאות לא קורים הלופ הזה, הוא כלא תודעתי אשר מורכב ממחשבות, רגשות, תחושות ואמונות ועל מנת לצאת מהכלא הזה עליכם להכיר את הפתחים והיציאות שיש בכלא זה.

אני רוצה לשתף אותך במשהו אישי… במשך שנים הייתי שכירה בתפקידים בכירים  עם משכורות גבוהות ותנאים מעולים אך גם אני הייתי כלואה בדיוק באותו הכלא היה לי רצון עז לעבוד פחות שעות, להוציא את הילדים מהגן,לא לבזבז שעות בפקקי תנועה, ליהנות מחיי רוגע ושלווה, לעבוד בעבודה שמרגשת ועושה הבדל בעולם, אך אז…. כל מה שחשבתי לעצמי שאני לא יכולה לצאת לעצמאות והתחלתי לספר לעצמי סיפורים, שאני לא יכולה לצאת עד שלא יהיה לי ביטחון כלכלי, שבלי המשכורת שלי לא נוכל להסתדר שיש משכנתא ועוד …. בנוסף האמנתי שבשביל להרוויח כסף כעצמאית צריך לעבוד שעות רבות ולעבוד קשר ועוד …

עד שיום אחד "התעוררתי" קיבלתי הארה בה הבנתי, שישנם דברים שאני לא יודעת שאני לא יודעת אותם והבנתי שבסוף מתים ושאני רוצה לחיות ולחוות את החיים שאני ראויה להם.

אז שמה לפני כמה שנים בשעת בוקר מוקדמת בחרתי והחלטתי לצאת למסע לא ידעתי לאן הוא יוביל אותי אבל החלטתי לחפש אחר האמת, להתחבר לעצמי למי שאני ליכולות לכישורים ולמתנה שיש לי להעניק לעולם.

כמובן שמשם זה כבר היסטוריה….למה אני משתפת ומספרת לך את הדברים האישיים שלי …לא בכדי להשוויץ אלא  בכדי להראות לך, שבכדי לעשות שינוי מהותי ומשמעותי בתחומי החיים השונים עליך לבחור ולעשות צעד למען ההתפתחות האישית שלך.

אני מאמינה שהגשמה ומימוש באה מבפנים החוצה ולכן כאשר אני מלווה אנשים בהתפתחות האישית שלהם אנו לומדים וחוקרים את עולמם הפנימי ומתאפשר להם להיפתח לאפשרויות ולדרכים חדשות לחוות ולחיות את חייהם.

ובשביל לעשות את הכסף שלו הם ראויים תחילה עליהם להתחייב בפני עצמם להצליח ולחקור באומץ רב ובנועזות את תפיסות העולם שלהם לשחרר את מה שאינו משרת לפעול מתוך האיכויות הגבוהות הטמונות ומשמה הדרך כבר סלולה וכל מה שנשאר זה לקצור את הפירות.

אני מניחה שגם  לך מתבהר שצעד קטן שיכול לעשות אצלך הבדל מהותי ומשמעותי בחיים שלך ובחיי הסובבים שלך בעקבות ההשראה שתהווה עבורם.

לכן אם אתם אומרים לעצמכם כשיהיה לי ….אז תזכרו לעשות בחירה קטנה ולהמשיך להתפתח למען ההצלחה שלכם.

 

" כשאדם באמת חושק במשהו, כל היקום מתרגן כדי לעזור לו להשיג את החלום שלו" פואלו קואלו

 

מברכת אותך בחיים מוגשמים ומעוררי השראה

 

שלך

מירב עמר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.