שלום לך,

מה הקשר בין הסרט מטריקס לחיים שלך ולכסף שלך?

המטריקס הוא סרט קולנוע אשר עורר אצל אנשים רבים מחשבות על מהות החיים.מדובר בסרט במרחב וירטואלי אשר מתאר את הכלא התודעתי שבו נמצאים אנשים רבים, אנשים רבים בעולמנו חיים בהתכחשות ובבריחה מהאמת האחת והיחידה.

אנשים רבים פועלים בחייהם מתוך תפיסות עולם ישנות, מתוך התניות השלכות ומגבלות אשר הועברו להם בילדותם ותפיסות אלו נשענות על מקורות חשיבה עתיקים מאוד השייכים להורים של ההורים.

בסרט עצמו ניאו השחקן הראשי מקבל את האפשרות לבחור בין הגלולה הכחולה אשר באמצעותה הוא ימשיך לחיות באשליות ויישאר כלוא במחשבותיו לבין הגלולה האדומה אשר באמצעותה הוא יצא למסע הכרתי של תודעה חדשה ובאמצעותה יוכל להתקרב לאמת.

משימתו של ניאו היא להציל את המין האנושי מהשתעבדות לבינה מלאכותית, בינה זו דומה לכל מה שקורה בעולמנו התלות בטכנולוגיה ובאמצעים חיצוניים על מנת לחוות רוגע שקט ואושר.

הסרט זורק אור על החיים ומשקף על האופן בו חיים אנשים רבים בעולמנו בנושאים השונים בין היתר גם מול כסף, אנשים רבים כלואים בתפיסות עולם של ההורים של ההורים שלהם ומתנהגים בחוויה של חוסר וצמצום.

וזאת למרות שבפועל אנו חיים בעולם של שפע בכל תחומי החיים, אנשים רבים  מעדיפים לא להתמודד עם המציאות , רבים מהם לא מביטים בחשבון הבנק לראות את מצבם,הם כולאים את עצמם בלופ של הלוואות על מנת לספק כל מיני צרכים חיצוניים,רבים מהם  חוויה תחושה של חוסר שאוטוטו הכסף הולך להיגמר ואז צריך להוציא ולבזבז את מה שיש…רבים בוחרים לא לראות את מצבם בחשבון הבנק, מתחמקים מלדבר עם בן או בת הזוג על ההוצאות שלהם, וכל זאת רק כדי לא להתמודד עם האמת.

אנשים רבים אומרים לי אם יהיה לי X כסף אז אהיה רגוע וגם אז כשיש להם את ה X כסף הם לא רגועים ולכן על מנת להתחיל לצאת מהכלא התודעתי שבו הם כלואים  ולחוות חופש כלכלי אמתי מהו, עליהם ראשית לבחור ולהתחייב בפני עצמם לשינוי.

שינוי אמתי יכול להתבצע רק אחרי שעורכים היכרות עם התבניות והמנגנונים שמנהלים אתכם בכל מצב ומצב.

לצורך המחשבה דמיינו לעצמכם שליקום יש שפע של מתנות לתת ולהעניק לכם, המוח שלכם הוא תיקיה גדולה ובה יש תיקים, כל תיק הוא תחום חיים, זוגיות, משפחה, קריירה, כסף, שעות פנאי ועוד… ואם ניקח את הכסף כדוגמה, כאשר אתם חווים גירוי כלשהו שקשור לנושא הכסף, באופן אוטומטי נערכת מערכת קשרים פנימית אשר מפעילה את המחשבות הרגשות האמונות והתחושות לתבנית פעולה מסוימת אשר מובילה אתכם להגיב לגירוי בדרך מסוימת.

תבנית זו מופעלת באופן אוטומטי כמו בובה על חוטים נוגעים בחוט מסוים והוא מפעיל איבר מסוים,אנו מודעים לכך שכל פעולה אוטומטית כזו מובילה גם לתוצאות כלשהן וכאשר התוצאות בתחום הכספי אינן לשביעות רצונכם.

זה מעיד על כך שמשהו לא פועל כשורה בחוטים אשר מפעילים אתכם וסביר להניח שתבניות אלו כבר לא משרתות את מי שאתם היום.

לכן הדרך הקלה והפשוטה ביותר להתחיל לעשות סדר בחוטים, היא לערוך היכרות עם התבניות המנטאליות והרגשיות אשר מנהלות את עולמכם הפנימי מול כסף.

תוך כדי שאתם עורכים היכרות עם מנגנונים אלו, תוכלו לבחור האם אתם רוצים להמשיך לתפעל מנגנון שכבר לא משרת אתכם.

למען ההגינות אומר לכם שמרגע שתתחילו ללמוד את המנגנונים הללו לא תוכלו לומר עוד רציתי ככה  ויצא ככה. יתאפשר לכם להרחיב את האחריות האישית למצבכם ולברוא את המציאות הראויה לכם.

עצם תהליך ההיכרות עם המנגנונים והיכולת שלכם לבחור תתקרבו לאמת ולחופש כלכלי אמתי מול נושא הכסף בחייכם.

לכן כאשר אנשים אומרים לי שהם רוצים לחוות שקט רוגע וחופש כלכלי, אני מזמינה אותם להתחיל קודם כל בהיכרות עם מי שהם מול הכסף שלהם? לבחון את מערכת היחסים שלהם עם כסף? לחקור וללמוד מהם  מנגנוני ההפעלה הפנימיים שלהם מול כסף? להכיר את הרגשות שמפעילים אותם מול כסף, להתבונן דרך חוויות הילדות ודרך המקור אשר ממנו למדנו על היחסים שלנו עם כסף, להתבונן ולחקור מה פיתחתם ומה המסקנות שהסקתם על כסף? ולבחור האם מסקנות אלו משרתות אתכם היום כבוגרים?

ככל שתפתחו את עצמכם ותכירו את עצמכם תוכלו לנווט את עצמכם למקום בו אתם רוצים להיות ולחוות את החיים להם אתם שואפים.

אז בחרו לצאת מהמטריקס האישי שלכם ובחרו בהתפתחות אישית שתקדם את חייכם.

מברכת אתכם בחיים מעוררי השראה

מירב עמר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.