נוסחת 15 דקות ביום להנהגת התודעה להגשמת כל מטרה

שמחה להעניק לך עדכון של הכלי להתחבר לעצמה שבתוכי
אשר משלב בתוכו את נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה

נוסחת 15 הדקות מבוססת על העקרונות המפורטים כאן:

1. עקרון ההשתקפות – נקרא גם עקרון המראה וגם עולם פנימי מקרין על עולם חיצוני האומר שהמציאות החיצונית היא שיקוף של המציאות הפנימית ובמלים אחרות העולם החיצוני משווה את צורתו לעולם הפנימי ולכן על מנת להרחיב את העולם החיצוני ולחוות יותר שפע יותר שגשוג ויותר הצלחה עלינו להרחיב את התודעה לאפשרויות חדשות ש…לימים ישתקפו במציאות החיים ולכן כל הגשמה מתחילה קודם כל בתודעה! והדרך להכיר את עולמנו הפנימי היא באמצעות מערכות היחסים השונות ובאמצעות אנשים מצבים אירועים המשמשים כשליחים המסייעים לנו במסע ההתפתחות וההתקדמות שלנו בחיים ובעסקים ! 

2. התחושות הגופניות והרגשות -הם תוצאות ישירות של המחשבות שלנו והם משמשים כ "פעמונים" המאותתים לנו היכן המחשבות שלנו נוכחות, האם אנחנו בכיוון הרצוי לנו או ההפך,התחושות מתבטאות בצורה של התרחבות וברגשות של אהבה או בכיוון ההפוך בתחושות של התכווצות וברגשות של פחד 
 
3. מביטול עצמי לביטוי עצמי- למחשבות ישנה השפעה ישירה על התחושות והרגשות ולהן השפעה ישירה על הפעולות ועל העשייה והן מתבטאות בפעולות אשר משקפות את רמת הביטוי העצמי והפעולות נעות בין פעולות שבהם אנשים מבטלים אתם עצמם לפעולות בהם אנשים מבטאים את עצמם במלואם.
 
 מטרת הכלי לגרום לך להתחבר לעצמה הפנימית ולאפשר לכם לערוך בירורים מחשבתיים ובאמצעות כך להרחיב את התודעה וליצור סדר,בהירות ומיקוד במה שחשוב ולהשפיע על התחושות והרגשות ועל הפעולות ובאמצעות כך גם ליצור לעצמכם את מציאות חדשה ומיטיבה!
 
את הבירורים אנו עורכים בתהליך משולב של התבוננות וחקירה המשלבים שאלת שאלות, ניקוי אנרגטי שמאפשרים את הרחבת נקודת המבט ומאפשרים לנו להשפיע על בחירת השפה הלך הרוח והעשייה.
 

נוסחת 15 הדקות מבוססת גם על חוקי היקום המפורטים כאן:

נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה מבוססת על חוקי היקום :
 
1. חוק המשיכה – היקום בנוי כולו מאנרגיה אחת שרוטטת ברטטים שונים, כל תדר אנרגטי, מושך אליו תדר אנרגטי אשר זהה ודומה לו בצורתו ועל כך נאמר כל מה שאנחנו מתמקדים בו גדל!
 
2.  חוק התמרת האנרגיה- האומר ששום דבר לא נשאר קבוע ולנצח, האנרגיה מתגשמת לכלל צורה ויכולה ללבוש כל צורה של חומר ואז לחזור גם למצבה הטהור, של אנרגיה טהורה וכך חוזר חלילה, האנרגיה מתגלמת לחומר בהתאם למהירות התדר האנרגטי….ועל כך נאמר האנרגיה זורמת למקום בו נמצאת תשומת הלב!
 
3. חוק היחסיות –  אומר הכל בחיים יחסי ואין לנו אפשרות לקבוע אם משהו גדול או קטן, נמוך או גבוה, טוב או רע ולכן, כאשר אנחנו מפסיקים להשוות, לבקר,לשפוט בדרך זו אנו עוקרים את השליליות מתוכנו ועל ידי כך אנחנו מעלים את התדר האנרגטי ומאפשרים לתדר האנרגטי לרטוט בסמיכות ובמהירות גבוהה ועל ידי כך מתאפשר  להפוך את האנרגיה לחומר!
 
4. חוק הקוטביות- דואליות – אומר שלכל מגנט יש שני קטבים, חיובי ושלילי, וכך גם לכל דבר ביקום, לכל אנרגיה יש אנרגיה זהה אשר מהדהדת בקוטב הנגדי שלה  וזה אומר שכל מחשבה רגש ופעולה יוצרים את הפוטנציאל ההפוך…אנו חיים בעולם דואלי ועלינו לפעול במרץ על מנת לפתח נקודת מבט חדשה בה אנו מתבוננים על חצי הכוס המלאה, על מה כן יש לנו,מה כן קיים בחיינו וזאת על מנת להעצים את הקוטב החיובי, לדוגמה מחשבה על מחסור או על כמה אין או כמה אני לא מספיק ….היא מחשבה אשר מהדהדת ומושכת ארועים ונסיבות זההים!
 
5.חוק הפעולה – אומר שכאשר אנשים רוצים להגשים את החלומות שלהם עליהם לנוע לעברם באמצעות פעולות וזה אומר שנדרשת פעולה שתתמוך במחשבות, ברגשות ובמלים ובנוכחות בהתאם להלך הרוח ולכן לפעולה יש כוח גדול יותר ליצור מציאות ולא סתם נאמר אחרי המעשים יימשכו הלבבות!
 
6. חוק הסיבה והתוצאה-  נקרא גם חוק הזורע והקוצר ויש כאלו שקוראים לכך קארמה, החוק אומר ששום דבר לא קורה במקרה, לכל פעולה ישנה תוצאה ולכן ראשית על האנשים לזרוע את הזרעים שהם הרעיונות  באדמה שהיא התודעה ולהשקות במים שהן הפעולות ולהזין בשמש שהם הרגשות והתחושות ולכן ישנה חשיבות רבה להיות בתשומת לב מלאה לכל מה שרוצים ופחות במה שלא רוצים!
 
7. חוק הפיצוי – אומר שאנשים מקבלים את כל מה שהם נותנים החוק אומר שאנחנו מקבלים  בדיוק את מה ששמנו בתודעה ברמה המנטאלי הרגשית והמעשית (מידה כנגד מידה)  וכאן עולה לאנשים רבים השאלה איך זה שאנחנו  נותנים ולא מקבלים בהתאם… והסיבה לכך נמצאת במחשבות ה"קורבניות" שיש להם על עצמם, על אנשים,על החיים ועל מצבים ואירועים שונים ועל החוויה שהם מנוצלים או חסרים או שאין להם ושהם לא מספיק ולכן עבודת הבירורים מאפשרת לאנשים להיות חופשיים ולתת מעצמם ממקום מאוזן ומדוייק ולא ממקום של ריצוי או פיצוי 
 

להורדת הכלי להתחבר לעצמה
שבתוכי להדפסה על דף דו צדדי ( כתב גדול)

בונוס-
הכנתי לכם חוברת להדפסה
למשך 30 יום לשימוש יומיומי

חשוב לדעת ש...שהשפע שוכן בתוככם
כל מה שאתם צריכים זה להנהיג את התודעה
ולברור את המחשבות שמפריעות לשפע להתבטא בחייכם!

שלכם עם המון אהבה

מירב עמר