נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל -שתוביל אתכם ליהנות

מירב עמר

 

מומחית בקידום והנעת אנשים לפריצת גבולות ולהגשמה אישית ועסקית,

מזמינה אותך להצטרף לתכנית נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה!

נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל -שתוביל אתכם ליהנות

מירב עמר

 

מומחית בקידום והנעת אנשים לפריצת גבולות ולהגשמה אישית ועסקית מזמינה אותך להצטרף לתכנית נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה!

כבר כמה שנים שיש לך אי שקט ותחושה של מאבק פנימי בנושא המשקל
המכתב הזה בשבילך....

אהיה איתך ישירה ועניינית, בעידן בו אנו נמצאים לאנשים יש את הידע של מה צריך לאכול, כמה צריך לאכול ומתי,לרוב האנשים שמתמודדים עם מאבק בנושא המשקל יש אינסוף תפריטים ושיטות ושילובי תזונה שהם ניסו בחייהם ואם שאלת את עצמך איך למרות כל זאת הם עדיין מתמודדים עם נושא ההשמנה ומה הסיבה שלמרות כל הידע השיטות עדין יש להם מאבק בנושא המשקל!

 

אני רוצה לגלות לך, שהסיבה העמוקה שיוצרת את ההשמנה נמצאת בתודעה שלהם, יש משהו שרוב האנשים פחות מודעים אליו וחשוב לי לשתף זאת איתך.

רוב האנשים כלל אינם מודעים לכך שהם נשלטים על ידי כל תבניות חשיבה עתיקות שנמצאות בתודעה שלהם, תבניות חשיבה שכבר אינן תואמות את העידן בו אנו חיים תבניות שרובן אינן משרתות ותואמות את מה שאנשים רוצים לחייהם.

 

תבניות חשיבה אלו מופעלות על ידי מנגנון חמקמק שנמצא בתודעה, שמופעל בצורה כמעט אוטומטית והוא גורם לאנשים לתחושת רעב.

מה שרוב האנשים פחות מודעים אליו שתחושת הרעב שהם חווים היא לרוב תחושה לרעב רגשי,  רוב האנשים  אינם יודעים להבדיל בין סוגי הרעב ולכן בכל פעם שהם חווים רעב, באופן כמעט אוטומטי, הם נגשים לסתום את תחושת הרעב באוכל אך מכוון שמדובר ברעב רגשי והוא אינו שובע מאוכל כל מה שקורה הוא מכוון שהם אינם יודעים כיצד להבדיל בין תחושות הרעב ואינם יודעים כיצד לטפל ברעב הרגשי, הם אינם מודעים לכך שבכל פעם שהם אוכלים תחושת הרעב הרגשי רק הולכת וגדלה וכך בחוסר מודעות הם אוכלים יותר ויותר ונוצרת השמנה.

 

מה שהם אינם יודעים שבכל פעם שהם אוכלים אוכל במקום לטפל ברעב הרגשי הם פוגעים בגוף שלהם והם מבלבלים את מנגנון השובע ולכך השלכות רוחביות  גם על משקל הגוף וגם על ההרגשה התחושה  והתחושה האישית שלעתים מלווה בהלקאה עצמית על האכילה ועל עצמם ובחוסר שביעות רצון מעצמם ומגופם.

 

ולמען האמת הם אינם אשמים!!!!

 

עד עכשיו ….אף אחד לא גילה להם שלתבניות החשיבה שיש בתודעה שלהם ישנה השפעה של 95% על התוצאות בחיים שלהם, שהם גורמים להם לתחושת רעב רגשי שרק הולך וגדל, אף אחד לא גילה להם שגם אם הם ישנו את התזונה וירדו במשקל, כל זמן שהם לא עשו שינוי תודעתי עמוק אחרי זמן מה הם ימצאו את עצמם שוב עולם במשקל ושוב מחפשים מתוק ושוב מתעסקים עם אוכל רוב היום והמקום הזה שבו הם עולים ויורדים עלול לגרום להם לאי שקט בחייהם!

 

אנשים אינם אשמים, אף אחד לא לימד אותם כיצד  להבדיל בין רעב פיזי לרעב רגשי ויותר מכך אף אחד לא העניק להם את הידע והכלים הקלים והפשוטים שיראו להם כיצד הם יכולים לטפל ברעב הרגשי בצורה קלה ופשוטה מבלי להיות תלויים במאמנים מטפלים או יועצים וכיצד הם יכולים בכל רגע נתון להשפיע על חייהם וליצור לעצמם תודעת בריאות!

 

הגילויים האלו טורפים את הקלפים , הם מראים לאנשים שהפתרון הבטוח והטבעי לאתגרים שלהם עם עודפי המשקל נמצא בידיהם בלבד!

וכאשר יהיו להם את הכלים, הם ידעו לזהות בקלות את ההבדל בין רעב פיזי לרעב רגשי, הם ידעו כיצד לטפל ברעב הרגשי בזמן אמת ובתוך דקות להפוך את הרעב הרגשי לתחושת מלאות ושובע שיגרמו להם לאכול את מה שמתאים להם ומתי שמתאים וכמה שנכון להם ועל ידי כך הם יהפכו לאנשים יותר ויותר מדויקים לעצמכם ועודפי המשקל ינשרו בקלות ובפשטות בדרך טבעית ובטוחה!

 

אם נמאס לך, לעלות ולרדת במשקל ונמאס לך מעוד תכניות שיגידו לך מה לאכול מתי וכמה, נמאס לכך מכל המאבק הזה והחלטת להיפטר ממה ששולט בך מבפנים אני שמחה לשתף אותך שבמיוחד עבורך  פיתחתי את נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל!

נוסחת 15 הדקות ביום מרוכזת לכלי פרקטי מעשי, שיום אחרי יום צעד אחר צעד, בתוך דקות יגרום לך להשתחרר מתבניות החשיבה שיצרו אצלך השמנה ולפתח תודעת בריאות אמתית שנובעת מבפנים החוצה שתוביל אותך לתחושת מלאות ושובע שתגרום לתסכול, חוסר שביעות הרצון ואי השקט להתחלף בשביעות רצון, רוגע, ביטחון בגוף ובאהבה שלמה לכל אלו יחד ולחוד יהיו השפעות רחבות טווח על חייך והם יגרמו לך לחיות יותר בהרמוניה עם עצמך ובתחושת חיוניות וקלילות והקילוגרמים העודפים ינשרו מעצמם באפס מאמץ!

 

אז…אם הגעת עד לכאן והחלטת להיפטר מהשורש של ההשמנה, מזמינה אותך להצטרף אליי לתכנית שתוביל אותך לרדת במשקל בדרך הקצרה הבטוחה והטבעית ועם המון קלות והנאה בדרך!

יש לכם את האנרגיות הנכונות את הרצון ליצור שינוי עמוק שורשי בקלות ובא לך לפתח תודעת בריאות מזמינה אותך להצטרף אליי לתכנית נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל.

כן מירב, גם אני רוצה את נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל וגם ....

להיפטר אחת ולתמיד מהמאבק הפנימי שיוצר אצלי עודפי המשקל

לשלוט באכילה ולאכול רק כאשר הגוף של באמת רעב

ליצור שינוי אמיתי עמוק מבפנים שישמש כאורח חיים שיום אחרי ים יגרום לי להתאהב בגוף שלי

להרגיש תחושת שובע ומלאות אמתיים מבפנים, להחזיר לעצמי את הביטחון בגוף, להתמלא באנרגיות ובתחושת מלאות פנימיים.

להיפטר מתבניות החשיבה שמפריעות לי לרדת במשקל וליהנות מגוף בריא וקליל.

להיפטר מכל התפריטים ומכל שצריך לאשר לי מה מותר או מה אסור לי לאכול כמה ומתי

לפתח הקשבה עמוקה לעצמי ולדייק את עצמי לעצמי יום אחרי יום ולהיפטר מהדחפים המיותרים שמעודדים אכילה.

להשפיע על הבריאות מתוך אחריות אישית, לעתיד שלי ולשמש מודל והשראה לאחרים לכל מה שאפשרי גם עבורם בצורה קלה טבעית ובטוחה !

איך זה הולך לעבוד?

יחד אנחנו יוצאים למסע חוויתי ומרגש של  6 שבועות, בהם צעד אחר  ניפטר מתבניות החשיבה שמפריעות לך ליהנות מגוף בריא וקליל יחד נעצב גישה חדשה ותודעת בריאות שתוביל אותך לתחושת שובע ומלאות אמתיים הנובעים מבפנים שיעלו אצלך את רמת שביעות הרצון שלך מעצמך,השמחה,האנרגטיות, החיוניות שיובילו לירידה במשקל!

בכל שבוע מרגע הצטרפותך תישלח אלייך הדרכה מיוחדת, בה צעד אחר צעד אחשוף בפנייך ידע וכלים פרקטים מעשיים קלים שיתמכו בהתקדמות שלך!

 על מנת לתמוך בהתקדמות שלך  ולעזור לך להטמיע את הידע והכלים ולהיות שם עבורך אעניק לך תמיכה מלאה ברמה היומיומית  במייל וזאת לאורך כל התכנית!

בנוסף לכך אעניק לך בונוסים שווים שיעודדו את הירידה במשקל ויעזרו לך להתקדם במהירות לעבר הבריאות הנפשית והגופנית שלך!

 

מבנה התכנית

שבוע ראשון
שבוע ראשון

עקרונות הבריאות

אחשוף את עקרונות הבריאות שיאפשרו לכם לעצב  צורת חשיבה חדשה שתוביל אתכם בקלות לירידה במשקל!

שבוע שני
שבוע שני

מצפן הבריאות שבתוכך

אחשוף בפניכם את המצפן שטמון בתוככם  שיעזור לכם להבחין בין רעב פיזי לרעב רגשי.

שבוע שלישי
שבוע שלישי

מביטול עצמי לביטוי עצמי

אחשוף בפניכם כיצד להחזיר את השליטה על האכילה לידיים שלכם וכיצד לשלוט באכילה בחיי היומיום!

שבוע רביעי
שבוע רביעי

להתחבר לעצמה שבתוכי

אחשוף בפניכם את נוסחת 15 הדקות לירידה במשקל שתטפל ברעב הרגשי ברמה היומיומית ותגרום לכם לתחושת שובע ומלאות

שבוע חמישי
שבוע חמישי

לפתח נוכחות של בריאות

אחשוף בפניכם כיצד לפתח נוכחות של בריאות שלמה, שתגרום לכם לחיות בנוכחות של בריאות כברירת מחדל

שבוע שישי
שבוע שישי

להרים את מסכי האשליה ולהתחבר למקור הבריאות

בשיעור אחשוף בפניכם כיצד להתחבר למקור הבריאות שבתוככם ולהשפיע על איכות וחוויית החיים שלכם.

 

הגיע הזמן שלך לפתח תודעת בריאות ולשדרג את הבריאות שלך לרמה חדשה שטרם הכרת!!!

על מנת להזניק את החיים שלך לרמה הבאה, שמחה להעניק לך בונוסים נוספים שיתמכו בירידה במשקל שלך!

נוסחת 15 הדקות לירידה במשקל -חוברת תודעת הבריאות שלי להדפסה ביתית

חוברת לשימוש יומיומי שתסייע לך לעצב את תודעת הבריאות הנפשית והפיזית שלך!

שווי ההטבה

אומנות ההקשבה - מדיטציה להעמקת ההקשבה שתתמוך בתהליך הירידה במשקל!

המדיטציה היא באמצעות ניגון על תוף אינדיאני , בנגינתה של אפרת מרקוס אזרן הילרית ומרפאה בצלילים,צלילי התוף הם עמוקים ומיועדים לטיפול עמוק בתבניות החשיבה העתיקות והם חדרו לעומק התודעה וישחררו אתכם מבפנים ויאיצו את הירידה במשקל!

שווי ההטבה

נוסחת 15 הדקות ביום הדרכה מוקלטת

הנחיה מוקלטת של נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל להורדה לטלפון הנייד לשימוש יומיומי

שווי ההטבה

מחיר התכנית כולל בונוסים  4,033 ש"ח 

מחיר מיוחד לרגל ההשקה החגיגית:

תשלומים נוחים

2,904 ש"ח
242*12
  •  

בהנחת מזומן של

226 ש"ח
2,678
  •  

אנשים מספרים ש...

כמה מילים עליי..

היי אם טרם הכרנו אישית נעים מאוד, שמי מירב עמר, בעלת ניסיון של למעלה מ 25 שנה , מלווה אנשים להגשמה אישית ועסקית,מרצה בכירה, מכשירה מאמנים בשיטת THE ENERGY OF LIFE CREATION,מעבירה סדנאות וסמינרים, מפתחת סדרת המוצרים EASY&SIMPLY  וכלים נוספים המתמקדים בפיתוח התודעה וההון האנושי והמפתחת הבלעדית של נוסחת 15 הדקות ביום להגשמת כל מטרה.

 במהלך חיי האישיים והעסקיים גיליתי שההבדל בין אנשים שמצליחים יותר או פחות היא התודעה שלהם, המקום הזה הוביל אותי לחקור לעומק את התודעה וללמוד כיצד היא פועלת וכך בעשור האחרון בזכות  מאות אנשים, עשרות אלפי שעות של לווי אישי וקבוצתי, הבנתי שבתוך תוכנו  ישנו מנגנון חמקמק פנימי, שזהה לכולם שכאשר הוא מופעל הוא גורם לאנשים לחוש תחושת ריקנות וחסרון שלאנשים ישנה נטייה למלא אותה באוכל.

מה שרוב האנשים פחות יודעים שאת תחושת הריקנות והחוסר הזו לא ניתן למלא באוכל וכאשר אנשים אוכלים הם רק יוצרים לעצמם יותר נזק ומעצימים את תחושת התקיעות במשקל.

המקום הזה הוביל אותי לחקור עוד יותר לעומק את התודעה ולהבחין מה יוצר אצל אנשים את תחושת התקיעות  במשקל, הבחנתי שלאנשים ישנה מערכת יחסים עם אוכל המבוססת על תבניות חשיבה עתיקות שאינן תואמות את העידן בו אנו חיים וגיליתי שהתבניות האלו משתכפלות שוב ושוב וכאשר מנהיגים את התודעה ברמה היומיומית בצורה סדורה ומתודולוגית הירידה במשקל היא תוצאה ישירה של כך,הגילויים הללו  הובילו אותי לפתח כלי פרקטי מעשי שיעזור לאנשים להנהיג את התודעה שלהם יום אחרי יום לעבר הבריאות הרצויה להם!

אשתף אותך שבאופן אישי ירדתי 20 ק"ג בתוך 5 חודשים בקלות ובפשטות באמצעות שינוי תודעתי עמוק והמקום הזה גרם לי להבין עד כמה הסיפור הפנימי שנמצא בתודעה משפיע גם על המשקל!

נוסחת 15 הדקות ביום לירידה במשקל, מרוכזת לכלי פרקטי מעשי שבאמצעות שימוש יומימי של 15 דקות יום אחרי יום יחווט לכם את התודעה לתודעת הבריאות שיגרמו לכם לרדת במשקל בצורה טבעית ובטוחה!

 

 

מצפה ומחכה להכירך מקרוב!
מירב עמר 

כן מירב, גם אני רוצה שיהיה לי כלי פרקטי מעשי שיעזור לי בתוך דקות להשתחרר  מתבניות החשיבה שיוצרת אצלי תקיעות במשקל ויעזור לי לפתח הקשבה עמוקה שתגרום לי לזהות בין הרעב הפיזי לרעב הרגשי ולפתח תודעת בריאות גופנית ונפשית שיובילו אותי לרדת במשקל בצורה טבעית ובטוחה!

תשלומים נוחים

2,904 ש"ח
12*242
  •  

הנחת מזומן

226 ש"ח
2,678
  •  

רוצה להתייעץ איתי?
יש למלא את הפרטים ולתאם פגישה בינינו בקישור שישלח אליך